Close

FAQ

Hier lees je de meest gestelde vragen aan ons team en natuurlijk hun antwoorden. Mocht je vraag er niet bij staan, schroom dan niet om deze te stellen. Je kunt ons altijd even bellen of mailen.

Serveren jullie glutenvrije gerechten?

Ja, wij kunnen de meeste gerechten met een glutenvrije penne serveren. Echter onze keuken kan sporen van gluten bevatten.

Hebben jullie een allergenenkaart en hoe zit het met sporen?

Ja, wij hebben een allergenenkaart. Let op: onze keuken is niet vrij van sporen zoals gluten, noten e.d.

Zijn kinderen welkom?

Kinderen zijn van harte welkom en wij hebben ook kinderstoelen. We hebben geen speciaal kindermenu, maar we hebben wel een kinder bolognese, kinderpizza én bijna al onze gerechten komen ook in kleine porties voor.

Zijn huisdieren welkom?

Huisdieren zijn bij ons welkom wanneer ze rustig onder de tafel kunnen liggen.

Hebben jullie ook kadobonnen?

Ja, van €15 en €25, verkrijgbaar aan de kassa.

Hoe blijf ik op de hoogte van jullie activiteiten?

Schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief.

Kan ik terecht voor Take Away?

De Take Away gerechten kun je iedere dag bestellen via ons Take Away menu op de website.

Bezorgen dagelijks tussen 17.00 – 20.00 uur. Afhalen dagelijks (alleen op maandag vanaf 17.00 uur) tussen 12.00 – 20.00 uur.
Wij bezorgen bestellingen vanaf €15,- en bezorgen is gratis*.

* Op dit moment bezorgen wij in de wijken Centrum (binnen Singel), Belcrum, Brabantpark, Sportpark, Zandberg, Boeimeer, Haagpoorten en Tuinzigt.


Hoe kan ik reserveren?

Boek een tafel via ons reserveringsformulier op de website.
Per reservering wordt een tafel 1,5 uur apart gehouden.

Protocol reserveringen

Wij hebben binnen 30 zitplaatsen gecreëerd en buiten op ons heerlijke terras gelukkig veel meer. Dit alles natuurlijk volgens het protocol van KHN. Veiligheid en hygiëne op de eerste plaats, voor jou en onze collega’s.

Om alles ordelijk te laten verlopen hebben wij slottijden van 1,5 uur ingevoerd. Wij vragen je vriendelijk hier rekening mee te houden. Heb jij bijvoorbeeld voor 17.00 uur een tafel gereserveerd dan zouden wij die tafel graag weer beschikbaar hebben om 18.30 uur. Tafel en stoelen worden vervolgens grondig schoongemaakt voor de volgende gasten.

Terras en binnen, alleen op reservering!

Wanneer ons terras open is, zal de steeg gesloten zijn. Wij vragen je vriendelijk altijd de hoofdingang aan de Veemarktstraat te gebruiken! Hier word je ontvangen en naar je tafel begeleid. Pijlen op de grond geven de looprichtingen aan. Altijd 1,5 meter afstand!

Wanneer kun je reserveren?
1) wanneer je met niet meer dan 2 personen bent (tafel voor 2)
2) wanneer je met 3 of meer personen bent en een gezamenlijk huishouden vormt (een gezin)
3) wanneer je met 3 of meer personen bent en een gezamenlijk huishouden vormt (een samenwonende groep vrienden/vriendinnen/studenten). Wij vragen jullie dan een “poststuk” mee te brengen zodat jullie dit kunnen aantonen.
4) wanneer je NIET een of meer van de volgende klachten heeft gehad de afgelopen 24 uur: hoesten, neusverkoudheid, koorts vanaf 38 graden en/of benauwdheidsklachten.