Close

FAQ

Hier lees je de meest gestelde vragen aan ons team en natuurlijk hun antwoorden. Mocht je vraag er niet bij staan, schroom dan niet om deze te stellen. Je kunt ons altijd even bellen of mailen.

Serveren jullie glutenvrije gerechten?

Ja, wij kunnen de meeste gerechten met een glutenvrije penne serveren. Echter onze keuken kan sporen van gluten bevatten.

Hebben jullie een allergenenkaart en hoe zit het met sporen?

Ja, wij hebben een allergenenkaart. Let op: onze keuken is niet vrij van sporen zoals gluten, noten e.d.

Zijn kinderen welkom?

Kinderen zijn van harte welkom en wij hebben ook kinderstoelen. We hebben geen speciaal kindermenu, maar we hebben wel een kinder bolognese, kinderpizza én bijna al onze gerechten komen ook in kleine porties voor.

Zijn huisdieren welkom?

Huisdieren zijn bij ons welkom wanneer ze rustig onder de tafel kunnen liggen.

Hebben jullie ook kadobonnen?

Ja, van €15 en €25, verkrijgbaar aan de kassa.

Hoe blijf ik op de hoogte van jullie activiteiten?

Schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief.

Kan ik terecht voor Take Away?

De Take Away gerechten kun je iedere dag bestellen via ons Take Away menu op de website.

Hoe kan ik reserveren?

Boek een tafel via ons reserveringsformulier op de website.
Per reservering wordt een tafel 1,5 uur apart gehouden.


Alleen reserveren wanneer je NIET één of meer van de volgende klachten hebt gehad de afgelopen 24 uur: hoesten, neusverkoudheid, koorts vanaf 38 graden en/of benauwdheidsklachten.

Slottijden reserveringen

Om alles ordelijk te laten verlopen hebben wij slottijden van 1,5 uur ingevoerd. Wij vragen je vriendelijk hier rekening mee te houden. Heb jij bijvoorbeeld voor 17.00 uur een tafel gereserveerd dan zouden wij die tafel graag weer beschikbaar hebben om 18.30 uur. Tafel en stoelen worden vervolgens grondig schoongemaakt voor de volgende gasten.